Friday 25 March 2016

Filled Under:

AKHIRNYA TERJAWAB !! Punca Sebenar Tersebar VIDEO Pelakon Lydiawati "TUMBANGKAN" Pengkid Anggaran Seberat 94KG !!



MALAYSIA — Pelakon popular era 1990-an Lydiawati tertekan apabila asyik menerima panggilan dan teks lucah saban hari daripada peminat wanita yang bersifat lelaki.

#Lydiawati atau nama sebenar Salina Saimon berkata pengkid, atau tomboy, berusia sekitar 40-an itu turut mendakwa kerabat diraja Brunei dan mempunyai gelaran Tuanku “S”.

#“Saya sudah tidak tahan diganggu beratus-ratus panggilan telefon dan SMS berunsur gangguan seks saban hari,” katanya kepada Harian Metro.

#“Saya mulanya tidak syak apa-apa. Dia mendakwa peminat saya dan sanggup berbuat apa sahaja termasuk membelikan rumah serta membiayai kehidupan saya.

#“Dia mengaku mempunyai harta dan aset ratusan juta ringgit di luar negara serta berkawan dengan selebriti terkenal di luar negara.”

#Lydiawati, 50, berkata pengkid itu yang mula dikenalinya dua tahun lalu mendakwa meminati lakonannya.

#Tanpa mengesyaki perkara pelik, dia mengadakan pertemuan dengan wanita berkenaan di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur.

#Pelakon filem “Suami, Isteri dan …” berkata niat sebenar pengkid berkenaan mula terdedah apabila menghantar ratusan SMS mengarut dan mengajak tidur di kediamannya.

#Katanya, suspek itu juga tidak tinggal di hotel dan kondominium mewah seperti didakwanya.

#“Saya ada jumpa dengan wanita itu bagi mendapatkan penjelasan. Namun dia masih lagi berbohong dan turut mengugut akan menjatuhkan karier saya.

#“Dia turut mengganggu ibu saya di rumah selain menabur pelbagai cerita palsu,” dia dilaporkan berkata.

#Lydiawati kini sedang mempertimbangkan untuk membuat laporan polis selepas diganggu sejak dua tahun lalu.

Lihat Video Disini 




0 comments:

Post a Comment