Sunday, 3 April 2016

Filled Under:
,

NETIZEN TEGUR Dengan Berhemah, Management Tudung Fareeda Beri Jawapan Dengan Penuh RIAK,BONGKAK Dan MACAM BAGUS!!


Wah.. Tiba2 admin rasa berapi je melihat komen2 yg di balas oleh Admin Fan Page Rasmi Tudung Fareeda. Korang tengok sendiri lah





INI PULA TEGURAN DARI WARDINA SAFIYYAH :-

Bismillah. (Baru tengok video viral satu butik tudung) Saya mengharapkan pemilik butik tudung.... janganlah merendahkan dan melayan pembeli anda seperti kambing atau lembu. Manusia selayaknya dilayan seperti manusia. Kalau dah tahu akan ada sale gergasi dan sebagainya.. maka guna lah sistem nombor giliran, register online, gunalah Email, text dan bermacam2 sistem lagi zaman serba canggih ni. Tak pun letak lah staff banyak sikit kawal keadaan. Tidaklah ada apa yang perlu anda banggakan apabila ramai pembeli menjerit dan berhimpit di hadapan kedai anda. Ianya amat amat amat amat memalukan. Nak buktikan apa? Tudung anda hebat? Dengan melayan dan membiarkan mereka sebegitu? Tak ada hebatnya butik yang membiarkan manusia merendahkan taraf diri mereka sebegitu rupa. Treat your customers with honour and resect... you can at least give them a proper line to que up. It is down right sickening and utterly degrading. The boutique owners must take responsibility for not properly organizing the event. As if it was done on purpose. You do not... I repeat you DO NOT treat people like cattle. Astaghfirullah. And it's not the first time. Speechless.




0 comments:

Post a Comment